اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۵۶۱۸

مرفاوی: آرزو می‌کنم آبی‌ها فاتح شهرآورد باشند

مرفاوی: آرزو می‌کنم آبی‌ها فاتح شهرآورد باشند
استقلال روزهای خوبی را با وینفرد شفر سپری می‌کند. آبی‌پوشان روز شنبه توانستند با ۴ گل فولاد را شکست دهند. روز پنج‌شنبه دهم اسفندماه و در چارچوب هفته بیست و پنجم، شهرآورد پایتخت برگزار خواهد شد.
۲۳:۰۰ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
وانانیوز|

حساسیت این بازی برای شفر و شاگردانش بسیار روشن است. در این خصوص با صمد مرفاوی بازیکن و مربی اسبق آبی‌ها به گفت‌وگو نشستیم.

 

* ابتدا در مورد بازی خوب آبی‌ها در اهواز صحبت کنیم. بازی استقلال - فولاد را چطور ارزیابی می‌کنید؟

بازی از سوی استقلال خیلی خوب شروع شد. آنها زود به گل رسیدند و سوار بر بازی شدند. ۲۰ دقیقه اول بازی ۳ گل استقلال باعث شد آنها مسلط کار کنند. فولاد هم تیم خوبی بود. آنها در دفاع قبل از این بازی عملکرد خوبی داشتند اما روبه‌روی آبی‌ها پراشتباه بودند. آبی‌پوشان به بازی سرعت دادند و بسیار هماهنگ توپ را به بازی درآوردند. البته عملکرد خوب استقلالی‌ها برابر فولاد می‌تواند به خاطر برد برابر الهلال هم باشد چرا که روحیه و انگیزه خوبی برای آنها به ارمغان آورد. در خصوص عملکرد بازیکنان هم این نکته حائز اهمیت است که آنها وظایف خود را به خوبی انجام دادند و با اینکه چند بازیکن اصلی تیم حضور نداشتند اما خلأ آنها احساس نشد.

 

*سیدحسین حسینی با دریافت کارت زرد از بازی بعد محروم شد. به نظر شما داور اشتباه کرد یا حسینی جوانی؟!

در این مورد نمی‌توان نظر داد. داور تشخیص داد در آن صحنه حسینی می‌خواهد وقت را تلف کند اما می‌توانست کارت ندهد.

 

*آیا استقلال در شهرآورد با چالش درون دروازه روبه‌رو نخواهد شد؟!

دو دروازه‌بان این فصل استقلال بسیار آماده و خوب هستند. مهدی رحمتی شرایط خیلی خوبی دارد و همان‌طور که در بازی با الهلال عربستان دیدید او عملکرد فوق‌العاده‌ای درون دروازه داشت و از این لحاظ جای هیچ نگرانی‌ای نیست.

 

*پادوانی هم به دلیل مصدومیت از ناحیه گردن فصل را از دست داد! آیا استقلال در خط دفاعی و در شهرآورد با ضعف در خط دفاعی مواجه نخواهد شد؟

به نظر می‌رسد پادوانی اولین بازی فصل را برای این تیم انجام داد و استقلال با وجود چند دفاع خوب دیگر نگرانی‌ای از این بابت ندارد. روزبه چشمی، مجید حسینی و پژمان منتظری همگی می‌توانند جای پادوانی را به خوبی پر کنند.

 

*از چشمی نام بردید. او در شهرآورد رفت در محوطه جریمه روی علیپور خطا کرد و همان پنالتی و گل باعث باخت استقلال شد. آیا شفر باز هم از او به عنوان دفاع وسط استفاده خواهد کرد؟

به عقیده بنده نباید به گذشته برگردیم. چشمی دوباره می‌تواند در همان پست بازی کند. روزبه باتجربه است و شفر می‌تواند روی او حساب ویژه‌ای باز کند. او قابلیت‌های زیادی دارد و بازیکن بسیار آماده‌ای است.

 

*از شهرآورد بگویید! بازی دو رقیب دیرینه را چطور ارزیابی می‌کنید؟

شهرآورد شرایط خاص خودش را دارد. هر دو تیم از لحاظ روحی و فنی بالا هستند. پرسپولیس در صدر قرار دارد و تقریباً قهرمانی‌اش مسجل شده است. امیدوارم شهرآورد خوب و باکیفیتی را شاهد باشیم طوری که هواداران دو تیم از بازی لذت ببرند. البته آرزو می‌کنم استقلال فاتح شهرآورد باشد و همین شرایط رو به رشد خود را حفظ کند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: مرفاوی شهرآورد
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین